måndag 1 oktober 2007

Skogen

Igår så åkte vi till Stavsjö i stället för i lördags då det regnade så dant. Min mamma och jag tog en härlig skogspromenad i 1 ½ timme, det är verkligen höst ute nu. Träden är precis gula och löven har börjat att trilla av, snart kommer väl första snön med alla bekymmer det medför. I år är det ju fyra hundar som snön kan fastna i. Jag blev bjuden på vildsvinsstek och klyftpotatis och rönnbärsgelé mmm det var verkligen mumma, sen så gjorde vi lite tipspromenads frågor som jag tänkte att vi skulle ha på valpträffen. Sen så när jag kom till jobbet så satte jag mig och skrev ner allihopa på datorn och skrev ut dem så nu är det klart, blev rätt så nöjd med frågorna faktiskt men ska inte berätta vad det är för typ av frågor i fall någon som kommer läser detta. I dag så sov jag rätt så länge Tino är hemma och sjuk så han har gått ut med hundarna så då kunde jag sova i lugn och ro. Hann i alla fall vara ute med hundarna i nästan två timmar innan det blev mörkt och det var dags att åka till jobbet igen.

Inga kommentarer: