söndag 7 oktober 2007

Hemsidan 1 år

I dag är det ett år sen jag öppnade min hemsida, jag har haft över 7500 besökare på min sida sedan dess. Det är inte illa, jag kommer ihåg när jag precis hade öppnat den. Jag var så himla glad när jag såg att jag hade haft 5 besökare på en dag, jag är fortfarande lika glad när jag ser hur många som kommer och hälsar på oss varje dag. Hoppas att man tycker att min sida är värd att förtsätta att besöka och att jag haft lika många till besökare tills nästa år.

Igår när jag vaknade så åkte Sandra och jag med hundarna ut till Stavsjö, Tino var där ute och höll på med en bil som han köpt. Så vi passade på att ta en promenad i skogen mamma och jag, det var en så himla skön höstdag, underbart väder. Pappa hade med sig ett rådjur hem som de hade skjutit under dan på jakten. Hundarna fick gå in och nosa på det när det hängde i taket i deras garage, oj oj oj vad det luktade gott. Sen så droppade det ju färskt blod förtfarande, Gizmo han slickade denna rådjursnos så vi fick knappt honom därifrån det var så spännande. Sen hade pappa tagit av klövarna åt mig, Penny hon tog en i munnen och tänkte gå i väg med. Tror att det var väldigt nyttigt för valparna för det tände dem ordentligt så nu ska vi nog lägga lite spår åt dem med. Fick med mig 8 klövar hem så nu kan jag kasta dem jag har som är gamla i frysen.

Inga kommentarer: