tisdag 9 oktober 2007

Fotoredigering

Jag är så himla glad, fick ett tips om ett bra fotoredigeringsprogram Paint Shop Pro. För jag har länge tyck det var så tråkigt att jag inte kan redigera bilderna som jag vill på grund av att jag inte vet hur man ska göra. Men nu har jag hämtat det och fick till en webbskola på det programet, så nu har jag börjat att lära mig hur man ska göra. Så nu är det bara fantasin som hindrar mig och inte okunskap, det första som jag gjorde nu är fotot på framsidan på Penny och Gizmo visst blev det fint. Har nu tagit lite kort också för att jag ska ha något att jobba med, men en del sätter jag ut här för att ni ska få se mina små älsklingar. Dessa kort är inte redigerade ännu.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja !

Ska du me å träna på måndag ?

Förresten var hittade du det programmet ? Jag me vill .......


Kramisar