tisdag 10 juli 2007

Molly

Jaha nu var vi där igen i skitsnackarnas land, jag måste nog lära mig att inte tro på vad alla säger även om det serveras på silver fat. Jag har nu efter ett mycket givande samtal rett ut saker och ting, och det verkar som om vi har blivit drabbade både jag och denna kennel som jag skrev om. Det var enbart ont förtal från någons sida för att skada både denna kennel och mig. Och jag är hemskt ledsen att andra än jag blev drabbade och för att jag trodde på det, men efter att ha pratat i nästan en timme med denna kennelägare så förstår jag nu hur saker och ting ligger till. Hon skulle aldrig göra en sån sak emot mig, och det trodde jag nog inte heller men vad ska man tro när folk pratar massa skit. Men jag får nog lära mig hur denna värld är och solla bättre nästa gång detta händer för det kommer det göra det är jag övertygad om. Tar nu bort tidigare inlägg för sånt som inte är sant vill jag inte ska stå på min sida.
Fick mail från både Ida och Molly härom dan, så himla roligt att höra att det går bra för dem. De vägde bägge två 5,1 kg i fredags så de är väldigt jämna tjejerna i kullen. Fick några kort på Molly med.

Inga kommentarer: