torsdag 19 juli 2007

Ny Blogg

Då har jag som alla andra kommit på fördelarna med en Blogg i stället för en Dagbok på sin sida. Då jag var tvungen att sitta vid min dator för att kunna göra uppdateringar förut så är ju detta mycket smidigare. Nu kan jag ju sitta vid vilken dator som helst, och skriva om vad jag vill, så himla smidigt.
Vi är ju ute i mina föräldrars hus i Stavsjö och det är så skönt, bara att släppa ut hundarna på tomten. De kan gå ut och in som de vill, för vi har inhängnat en stor del av deras tomt så vi behöver inte ha koll på dem varje sekund. Sandras maginfluensa är över och vi andra klarade oss tack och lov.
I går tog vi massäck med oss och gick upp till sandgropen som inte ligger långt härifrån, där satt vi sen och fikade medans alla fem hundarna lekte och grävde i sanden i ett par timmar, innan vi gick hem igen. Det var så skönt där i solen och hundarna tycker det ju är så kul att få gräva hur mycket de vill. Sen när vi kom hem så kom min bror och hans fru och dotter, så då grillade vi och åt gott. En heldag blev det sen var det skönt att bara krypa upp i soffan och kolla på tv ett tag innan sängdags.
I dag så har vi varit hemma ett varv och matat fiskarna sen åkte vi och hämtade en kompis till Simon och så passade vi på att handla lite på vägen innan vi åkte till baka till huset igen.

Inga kommentarer: