måndag 16 juli 2007

Semester

I dag så jobbar jag min sista kväll, sen så har jag semester. Ska bli så himla skönt att vara ledig ett par veckor. Vad händer i dag då jo Sandra vaknar och har maginfluensa, det är väl ett mindre trevligt sätt att börja semestern på Suck, jag hoppas verkligen att vi andra klarar oss men det är väl inte troligt. Blir så himla besviken, det kunde väl ha varit en enkel förkylning i stället. Är ju åtminstånde inte lika otrevligt.
I morgon är det iallafall tänkt att vi ska åka ut till Stavsjö, och bo i mina föräldrars hus i en vecka för de är på semester i Ukraina. Ska bli jätteskönt att bara kunna släppa ut hundarna på tomten, kunna gå och strosa i deras skog som de har runt husknuten. Vi ska passa Filippa också så det blir många hundar.
Har pratat med Jasons nya ägare i helgen och han har det bra, han strosar omkring på deras tomt mest hela dagarna och har inte misslyckats inne en ända gång, vilken duktig kille.

Inga kommentarer: