måndag 23 juli 2007

Hemfärd

Idag så är det då dags att åka hem igen, ska bli skönt ändå att komma hem. Borta bra men hemma bäst heter det ju och det stämmer nog. Så idag så har vi städat hela huset och det passar ju när det regnar, och sen har vi plockat ner hela staketet som vi bygde med. Tror inte mina föräldrar vill ha sånt staket runt hela gräsmattan. Tyvärr så är det nog lite skavanker på deras gräsmatta ändå, har varit några små konstiga "sorkar" som har grävt små hål på en del ställen. Konstigt fenomen det där, att de bara kom när vi var här. Så nu är det bara att packa in allt i bilen och sen ge sig iväg hem och lägga ut denna min nya blogg som jag skrivit i under veckan vi varit här fast den inte varit publicerad på min sida men det ska jag göra så fort jag kommer hem.

Inga kommentarer: