fredag 20 juli 2007

Gamla dagboksinlägg

I dag så har jag plockat över alla gamla dagboksinlägg fån min gamla dagbok till min nya blogg. Det tog en himlans tid men det var det värt för jag vill ha allt på samma ställe och så kan jag ta bort den gamla helt.
Valparna är i dag 14 veckor gamla, jag börjar verkligen se fram emot att få prova att ställa ut dem. Tyvärr så är de för unga för både Barva som är nu nästa helg och cockerutställningen som är i Söderköping i augusti, men jag hittar nog några andra att prova på.
På eftermiddagen så tog vi med oss varsin liten hink och gick bort till tallmon där finns det massor med blåbär, så vi plockade lite och hundarna fick springa omkring och leka bland allt blåbärsris. Filippa hon plockar blåbär själv och äter hon älskar det, Sandra och jag plockade ihop så det ska räcka till en paj. Men i dag så grillade vi igen och blev så mätta så vi orkar inte äta någon paj ändå så det får bli imorgon.

Inga kommentarer: