lördag 21 juli 2007

Hundar i Sängen

Idag så kunde jag int hålla mig längre, hundarna har inte fått vara i sängen här för det vill inte mina föräldrar. Men i morde så stog de allihopa på rad vid sängkanten och var så söta så de fick komma upp alla fyra. Blev lite trångt för det är bara en 120cm säng och fyra hundar tar plats men det gick, fins det hjärte rum så finns det skjärterum heter det ju.
I morse så pratade jag med min sambo Tino, de är nämligen hemma i lägenheten. De kom från en båtkryssning i går kväll som han och Linus gjort med ett par vänner. Trodde kanske de kunde komma ut till oss idag men icke jag vill inte ha hit dem, Linus vaknade i morse och spydde ner hela sin säng så de får nog stanna i stan vill inte bli smittade nu när det verkar som om vi andra har klarat oss från Sandras atack i måndags.
Nu tänkte jag gå och baka den där pajen som uteblev igår innan blåbären blir dåliga. Känns ju lite onödigt att ha plockat båbär om man inte använder dem sen. Måste ev åka till krokek och kompletteringshandla lite idag med, sen får vi nog klara oss tills på måndag då vi åker hem.

Inga kommentarer: