söndag 25 mars 2007

Vårväder

Vad fort tiden går, nu är det snart påsk och lov igen för barnen. Det har de inget emot kan jag tala om, de längtar nog till sommaren nu kan jag tänka mig. Vi har haft underbart väder här i helgen, riktigt vårväder det är så skönt och vara ute och få lite sol på näsan efter en mörk vinter. I dag märkte jag faktiskt att Fanny blev trött på våran promenad så nu får vi nog börja gå lite kortare svängar med henne, jag har inte märkt det förut så då har hon fått följa med men nu så la hon sig ner vi rödljusen i slutet på våran promenad så då ska hon nog börja att ta det lite lugnare. Hon la sig och sov så fort vi kom hem min lilla loppa, hon är så himla fin och snäll. Det ska bli så himla spännande att se hur många det är och i vilka färger det blir, vi får hoppas nu bara att allt går bra. Håll tummarna för oss.
Jag har också anmält Gizmo till utställningen i Västerås den 22 April, Hans första officiella utställning så det ska bli spännande hur det går. Han får ju debutera i unghundsklass, vi får hoppas att det går bra.

Inga kommentarer: