söndag 11 mars 2007

Bokhylla

Vad skönt att denna helgen är slut, det har varit så mycket och så har jag jobbat också. I Fredags var vi och köpte en ny dator till Linus efter som han också fyller år i veckan, han har varit hos sin mamma denna helgen så vi ville överraska honom när han kom hem. Han fick också en ny bokhylla och så skulle han få våran stora tv som vi hade i sovrummet och vi skulle ta in den lilla som han hade, eftersom vi sällan tittar på tv där inne så tyckte jag att han behövde den mera. Så i går så skulle vi montera ihop den nya bokhyllan, men eftersom jag fyller på tisdag så kom min kompis Helene och hennes små grabbar igår och gratulerade mig. Var så himla kul för det var ett tag sen de var här, när de hade gått så skulle vi handla och äta middag innan vi kunde börja med bokhyllan. Så vi blev bara halvklara innan jag var tvungen att åka till jobbet. Så idag har jag inte hunnit att sova efter jobbet, när jag kom hem så gick vi en långsväng med hundarna för annars så kände jag att vi inte skulle hinna med det idag. Sen gjorde vi klart bokhyllan och plockade klart i Linus rum innan vi började med maten för idag kom mina föräldrar och min bror med fru och deras barn, barn föresten Micke är 20 år och Marlene är 18 år. Vi gjorde potatisgratäng och fläskfilé och en grönsallad och bjöd på, det blev så gott. Nu har alla åkt hem och jag känner verkligen vad trött jag är, så resten av kvällen blir det att slappa framför tv:n funderar på att se masdjävlar.

Inga kommentarer: