lördag 3 mars 2007

Barva

Hela kvällen i går gick åt för att bada och blåsa Gizmo, det var så skönt att det var bara en som skulle ställas ut. Fanny hon fick vara hemma fanns ingen mening med att ta med henne då hon inte skulle vara med, hon blir bara stressad då när vi går ifrån henne, hon fick tillbringa dagen med husse. Så nu har Sandra och jag kommit hem igen efter en dag i Barva på utställning. Tyvärr så kom vi inte riktigt iväg när vi skulle så jag kände mig lite stressad innan vi kom fram. Hade tänkt att vi skulle hinna dit innan de började men det hann vi inte, men vi kom fram till kvart över nio och det börjad nio så det var inte så farligt. Vi hade turen så vi kunde parkera precis utanför dörren. Vi hade nr 23 i ringen och det var 12 st i Gizmos klass, och alla duktiga hunduppfödare var där med sina vinstrika hanar så vi blev oplacerade fast det gör ingenting det är alltid bara roligt att få ställa ut och se alla fina hundar, vi är alltid lika glada oavsett vilken placering vi får. Men däremot så är det lite tråkigt att det var så svårt att läsa bedömningen vi fick, det finns ord där som jag varken kan läsa eller förstå vad de betyder. Trots att jag till och med frågade min kompis som har engelska som modersmål så fattar vi inte ändå vad det står, men om det är någon som läser bedömningen och kan förstå vad som menas är ni välkomna att tala om det. Jag får väl skriva som jag tror att det kanske står, Gizmos bedömning står på hans resultat sida. Ska se om jag kan lägga in en filmsnutt från utställningen också i galleriet.

Inga kommentarer: