lördag 3 februari 2007

Isgata

I dag har vi varit ute hos mina föräldrar, jag och hundarna. Dom blir så glada när vi kommer dit ut och hälsar på Filippa. Vi började med att gå en promenad på 1½ timme, det blev inte längre för det gick inte att gå det var isgata överallt. Men det hindrade inte hundarna, de sprang och busade som vanligt. Filmade en liten film som finns i galleriet och tog lite kort som också finns där. Största anledningen till att vi åkte dit ut var att mina föräldrar behövde hjälp med sin dator den var så seg, så den behövde rensas lite. Sen så behövde pappa bli klippt och de behövde få hjälp att få igång sin video, tur att man är lite av en alltiallo. Tänkte att det är nog lika bra att jag åker själv med hundarna för resten av familjen blir så rastlösa och tjatar om att åka hem när vi är där ute för länge, vem tror ni tjatade om att åka hem fram på eftermiddagen jo hundarna. De hoppade och gnällde mest hela tiden, tills jag var klar och vi kunde åka hem nu ligger de och sover och snusar som bäst. Så jag tänkte att vi skulle ta en lugn och skön film kväll idag, äta lite chips och bara ha det skönt.

Inga kommentarer: