onsdag 5 mars 2008

Penny

Jag måste bara få berätta något som hände Sandra i går kväll efter att jag hade åkt till jobbet. Hon var ute och kissade Penny och Wilma en sista gång för natten, men Penny ville inte följa med in hon stretade och drog och skulle åt andra hållet inte följa med Sandra in. Sandra trodde då att hon kanske var bajsnödig med så hon följde med henne bort på gräsmattan igen men Penny slutade inte att streta ändå så till slut gick de in i alla fall. Men inne i trappen så hoppade Penny på Sandra och slet ner mot porten och pep och gnällde hon skulle inte med in, Sandra gick då in med Wilma och sen gick hon ut med Penny igen. Denna gång så följde hon med henne för att se vad hon ville, Penny går då raka vägen bort till parkeringen till min parkeringplats. Där går hon lite förvirrat omkring då inte min bil stod där, sen stannade hon och bara såg ledsen ut. Hon letade efter mig denna underbara lilla gullunge, usch fick en stor klump i halsen när Sandra berättade. Stackars lilla Penny, hittade inte mamma. Tänk om man kunde ha med dem på jobbet då skulle jag det, många timmar kvar tills jag kommer hem till mina underbara hundar.

Inga kommentarer: