lördag 22 mars 2008

Glad Påsk alla Webbkompisar

Först vill jag tacka för alla fina påskkort och alla påskhälsningar vi har fått, sätter in alla påskkort längst ner i denna Blogg.

Annars händer inte mycket, har haft ont i halsen och varit hes hela veckan. Men nu när jag jobbade i natt så bröt förkylningen ut så idag mår jag inte alls bra, så ska jag jobba en natt till men det är väl bara att bita ihop.
Igår var vi på påskmiddag hos mina föräldrar, min bror och hans familj var också där. Var jätte trevligt att träffas som vanligt, god mat och mycket prat. Där ute i Stavsjö var det så mycket snö att när vi kom dit och hundarna bara sprang ett var och sen in var fulla med snö. Men så sa jag till Sandra att de måste ju få komma ut och rasta sig så 10 minuter senare kunde de knappt gå så vi fick lyfta in dem i badkaret för att tina bort all snö. Så när vi åkte därifrån så bar vi dem till bilen, ville inte att de skulle behöva sitta fulla med snö i bilen och bli kalla. Väl hemma så kunde vi rasta dem igen för här har vi nästan ingen snö kvar. Fast det har varit 6 minus inatt och det blåser så kallt så idag blir det nog inga längre turer direkt när jag är sjuk. Hoppas att ni alla får en bra fortsättning på påsken.


Cockerqueen´s Kennel
Love Cox´s Kennel

Tanja, Lexi & Ebba

THE BEACH BOYS







Inga kommentarer: