fredag 28 mars 2008

Hemma hos Tanja


I går tog vi bilen och åkte till Tanja, trodde nog inte riktigt på henne när hon sa att de hade mycket mindre snö än oss. Men så var det, inte en snöboll fastnade på hundarna. Solen sken och det var underbart ute vi var ute i skogen i två timmar, kunde nog ha vart en stund till men vi hade ju lite annat att göra också. Men Tanja hade med sin kamera och fotade jättefina kort som hon skickade till mig sen, Tack Tanja. Skulle ju kunna fylla hela bloggen med alla fina kort men har valt att sätta in alla tungkort, det roligaste var att vi såg inte att det blev massor av tungor förrens vi kom hem. Men några mer blev det ju ändå, måste ju få visa vilka fina kort det blev. När vi kom hem till Tanja så bjöd hon på lunch, oh vad gott det smakade efter att ha varit ute i skogen. När vi hade ätit klart så åkte trimbordet fram, jag trimmade Ebba inför utställningen på söndag. Och sen så trimmade Tanja Lexi och jag visade lite hur man gör, så nu är det bara att sätta fart med Penny med men jag har jobbat i natt och när jag vaknade i dag så hade jag feber igen. Blir så himla trött på det här, ska ju jobba i natt med så jag hinner inte va sjuk. Får hoppas att det ger med sig snart det här elendet, men Sandra är också riktigt dålig så vi får väl se. Men det är bara att ta några Alidrin och se glad ut, så låssas vi inte om det.


1 kommentar:

Betongglädje sa...

Hej!
Kul och se så fina bilder ! Hoppas allt är bra KRAM CAMILLA &KINA