torsdag 14 februari 2008

Skogsrunda

I dag när jag vaknade så var det strålande solsken, jag blev så himla sugen på att sticka ut i skogen. Så när jag satt på msn så var Tanja inne och hon frågade om jag inte hade lust att åka till dem och göra sällskap i skogen, det är ju lite långt igentligen men samtidigt skönt att ha sällskap i skogen. Så sagt och gjort vi packade in oss i bilen och stack de 5 milen som är till Katrineholm, och det var det värt. Alltid lika kul att träffa Tanja och hennes fina goa hundar, idag gick det riktigt bra med Lexi hon börjar att känna igen dem nu så nu är det inga problem längre. De springer och busar som vanligt, idag så tog jag på dem deras dressar för i tisdags höll jag på en timma efter det att vi kom hem med att bada dem och plocka bort alla kvistar och grenar. Idag var det bara att klä av dem så var de rena jätteskönt. Är så kul att jag har träffat någon att gå med igen, förut så gick jag ju mycket med Maria, Nova och Wiggo men så flyttade de ju tyvärr ner till Älmhult så det är ju lite svårt att gå så ofta, fast vi försöker ju att träffas ändå mellan varven men det blir ju inte så ofta tyvärr.

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan komma till mej med och gå om du vill