lördag 23 februari 2008

Skogsmys

Först så vill jag börja med att gratulera Maria och Mio till deras storslagna utställningsdebut, De började med att bli Bir och sen Big. Det resulerar ju i att de har kvalificerat sig till Bis finalen som är i morgon, bra jobbat blir så glad.

Idag så har jag kört ut Sandra och Simon till Stavsjö för att va hundvakt, mina föräldrar skulle iväg och eftersom Gizmo är där ute så var ju någon tvungen att passa honom och jag ska jobba. När vi åkte därifrån så passade vi på att gå ut i skogen ett tag med tjejerna, det var jätteskönt i skogen lite blåsigt bara men solen sken och hundarna hade det hur skönt som helst. Så nu ligger de och sover och är så nöjda, i morgon gör vi väl lika dant för då måster jag ju hämta Sandra och Simon igen. Tog lite kort, hundarna hittade ett nedfallet träd som var så roligt att gå balansgång på och hoppa över.






I går kväll blev det bestämt att jag ska använda Bingo som bor på Cockerqueens kennel till Fanny, känner att det är ett jättebra val. Tycker att han matchar Fanny på ett utmärkt sätt så nu är det bara att vänta på att hon ska börja att löpa så vi får åka ner till dem och hälsa på, men det dröjer nog minst en månad till en och enhalv innan det kommer igång så det är bara att vänta.

Inga kommentarer: