fredag 28 december 2007

På besök hos Daisy


I dag så åkte Sandra och jag upp till Katrineholm och besökte Liljeblomman´s Prue "Daisy". Vi skulle trimma henne och sen så fick ju systrarna leka lite. Som alltid så var det väldigt roligt att träffa henne, hon hade massor med valppäls att sätta tänderna i. Först så fick de leka en stund på deras tomt innan vi gick in för att trimma henne, jag hade med mig en matta så att jag kunde ha henne på deras bänk så slapp jag släpa med mig trimbordet, och det funkade jättebra. Hon har ju aldrig blivit trimmad förut, men efter ett tag så stog hon precis still. Blev lite fundersam mot trimmaskinen men med lite mild övertalning så funkade det med. Tog lite före och efter kort så ni ska kunna se hur fin hon blev. När vi trimmat klart så fick de leka en stund till innan vi åkte hem.
Före
Efter

Inga kommentarer: