måndag 17 december 2007

Julkort

Jag har gjort en ny sida som jag kommer att sätta in alla julkort som vi får på.
Annars så är det bara så himla skönt att vara ledig, igår så passade vi på att åka till retur punkten. Våran tvättmaskin har nämligen gått sönder, vi var och köpte oss en ny i lördags men vi får den inte förrens i morgon. Vi hade också en tvättmaskin på balkongen som bara var lite trasig( den funkade alltså inte) men var ju bra att spara, hm. Nu kastade vi den iallafall, men jag kan tala om att tvättmaskiner väger bly. Och jag fick tillsammans med min sambo förstås, bära ner två igår. Trodde mina armar skulle gå av, jag har rejält med träningsvärk idag. Men nu är vi i allafall av med dem, får se om jag kan få min son att bära upp den nya i morgon.
Blev så himla glad idag för min chef ringde, jag var på lönesamtal för ett tag sen. För vi ska få individuella löneökningar, så idag så ringde hon och talade om att jag får över 2000kr mer i lön från förste januari. Sitter ju inte helt fel kan jag säga, pengar är ett ständigt gissel.
Hundarna mår bra vi tar våra dagliga turer till hundgården, och våra dagliga promenader annars så är det lugnt. Nu är det bara att börja att ladda inför jul, vi ska vara här i år för jag jobbar så då blir det smidigast att inte ha så långt att åka.

Inga kommentarer: