torsdag 27 december 2007

Gizmo 2 år och Sandra 17 år.

Idag så har vi två födelsedagsbarn här hemma, Sandra fyller 17år så det har varit folk här idag med. Och våran lilla kille har blivit stor, han fyller 2år. Han fick ett stort ben att gnaga på ni kan tro att han blev lycklig, han älskar dessa mjuka ben. Han gnagde i sig hela på en gång det tog inte många minuter.
Annars så har julen förflutit i lugn och skön tackt tyvärr så har jag ju jobbat en del men det är ju så det är, men vi har ätit gott och mina föräldrar och bror med familj var här julafton. På Juldagen så var vi hos mina föräldrar och åt middag och igår på Annandagen så var Tinos mamma här på en jullunch, och idag har vi som sagt var kalas. Så det ska bli lite skönt när allt detta är över, fast det är ju trevligt att träffas men det blir lite mycket när det blir så här tätt.


Har ju börjat att planera för en ny valpkull i vår, ska ju inte använda Gizmo denna gång. Så jag har tittat mig omkring ett tag, har haft ögonen på denna hane länge. Är en jättesnygg kille i mina ögon så om allt går som det ska med ögon på både honom och Fanny och höfter på honom så blir det parning när Fanny löper nästa gång. Så när allt är klart så kommer jag berätta vem det är men jag vill vänta tills allt är klart. Förhoppningsvis så löper hon mitten på mars någon gång.

Inga kommentarer: