lördag 15 september 2007

Tråkigt, tråkigt, tråkigt.

I dag känns allt tråkigt, Gizmo är inte hemma. Sandra har varit borta hela veckan och idag är hon på möhippa, Fanny löper så vi kan inte umgås med våra vanliga kompisar för de har hanhundar. Vi kan inte åka ut och träffa Eva eftersom inte Gizmo är hemma, kan och kan men vill inte börja med något nytt med Fanny nu när hon löper. Jobbar gör jag hela helgen också så jag är trött det är väl därför allt känns tråkigt kanske. Får väl ta mig i kragen och klä på mig och gå ut med hundarna men det är ju inget vidare väder fast det kan ju inte hjälpas måste ju ut ändå. I går så trimmade jag småtjejerna lite så det bara är att bada dem sen, är ju utställning i morgon. Så då äntligen händer det något kul, efter den ska vi åka och hälsa på Moses(Jason) också och det ska bli himla kul längtar som en tok att få se honom igen. Så här såg han ut sist jag såg honom undrar om han är sig lik.

Inga kommentarer: