söndag 23 september 2007

Söndag

Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen, men i bland så finns inte orken riktigt där. Har i alla fall hämtat hem Gizmo det gjorde jag redan i torsdags. Hade sån tur att vi träffa en kille i hundgården som var villig att låta sin hund träffa Fanny för att se om han reagerade och det gjorde han inte så då satte vi oss i bilen och hämtade Gizmo direkt. Och det var inga problem han brydde sig inte han heller var bara överlycklig över att få komma hem. Så himla skönt att ha flocken samlad igen. Så i fredags s var vi i hungården med våra hundkompisar igen och det var ingen som var speciellt intresserare av Fanny på det viset så nu är vi tillbaka på rätt spår igen. I dag så har Tino och jag varit ute och hälsat på mina föräldrar för mamma kom hem från kroatsien i natt, vi gick en skön skogspromenad och blev bjudna på god middag. När vi åkte därifrån så åkte vi direkt för att hämta Linus hos sin mamma, och hon hade precis kommit hem med sin nya valp. En vitsvart hane som ska heta Reggie han är efter Toby (Backhill's New Design) Gud så liten och söt fattar inte vad fort dom växer sen. När vi kom hem så satte jag mig och kollade på vilka utställningar vi ska anmäla oss till och upptäckte att jag nästan missat sista datumet för utställningen i Mjölby så snabbt skrev jag ihop dem och iväg och postade det. Tittade över de andra anmälningarna också så nu är det klart för hösten vilka det blir. Nyköping Rosvalla 21 Oktober, Mjölby 27 oktober, Åstorp 10 November och Mjölby valputställning 11 November. Den enda som jag ska ställa Gizmo på är Åstorp annars är det bara valparna.

Inga kommentarer: