söndag 9 september 2007

Cockerdagen

I dag åkte vi ner till Cockerdagen i Söderköping, det var mycket trevligt. Vi hade tänkt att vi skulle ställa ut alla fyra hundarna men Fanny löper ju och jag är så förkyld så jag orkade inte göra ordning Gizmo med, det räckte med små tjejerna. Det var fem tikar i valpklass ett och Penny kom tvåa hennes kritik kan ni läsa HÄR. Wilma kom på reser hennes kritik kan ni läsa HÄR. Vi träffade även Linus mamma Lena med sina hundar, hon ställde ut dem bägge två det gick bra för dem med. Nu ska jag bara sätta mig och ta det lungt inför att jag ska jobba i natt, jag är verkligen inte på topp hoppas att förkylningen ger sig snart.

1 kommentar:

Carina sa...

Grattis nya strålande resultat. Roligt att det går så bra för tjejerna. Låter kul med drivein utställning. Har jag inte sett häromkring. Krya på dig!! Kram