fredag 7 september 2007

Hemma hos Daisy

Nu har vi många fina kort att visa, först så fick jag kort på Molly igår. De är så himla fina alla valparnaoch jag längtar efter dem när jag ser dem. Så nu ska jag börja att planera en valpträff, jag hoppas verkligen att alla kan komma då.


Sen så åkte Sandra och jag och hälsade på Daisy i dag, hon var så fin och go och pussade oss i hela ansiktet. Vi lät valparna hälsa på varandra först och de var lite försiktiga till en början men det släppte så snart vi gick till deras fina trädgård och de kunde springa omkring och leka i gräset. Och lekt det gjorde de i nästan två och en halv timme de sprang och tumlade runt varnadra. Det var så himla mysigt att se, ska bli kul att få låta alla valparna leka tillsammans igen. Vi filmade en lite stunds bus och sen tog vi massor av kort förstås.



Inga kommentarer: