onsdag 29 augusti 2007

Jag har blivit utmanad.

Jag har blivit utmanad av Maria, så jag ska väl försöka svara på dessa frågor.

Först ut:Ålder: Inte så svårt känner mig inte en dag äldre än 25....Hm...Men men sist jag kollade var jag 37.

Familj: Jag är sambo med Tino som är 39 år Han jobbar som svetsare på ett uthyrningsföretag. Själv så jobbar jag natt på en gruppbostad för utvecklingsstörda. Våra barn Sandra som snart fyller 17 år, hon delar mitt stora intresse hundar och är en ovärdelig hjälp skulle inte klara mig utan henne. Simon som är 14 år han stora passion är motorfordon av alla slag älskar att åka cross, han är också filmtokig och kan kolla på film i timmar. Linus som är Tinos son och 10 år han bor också hos oss, hans stora intresse är spel av alla de slag antingen på datorn eller playstation. Sist men inte minst våra älskade hundar Fanny, Gizmo, Wilma och Penny.

Beskriv er själva med högst tre meningar! Min stora passion i livet är och har alltid varit hundar. Är väldigt noga med mina hundar men mindre noga med städningen hemma. Är väldigt snäll, hjälpsam och lättpratad.

Mina favoritprylar i hemmet: Har inte några direkt favorit saker, men min fotölj med fotpall den älskar jag den är MIN. Är också väldigt förtjust i badkaret där tillbringar jag en stund varje morgon. Sen tycker jag om diskmaskinen, har inte haft någon förut förrens vi flyttade till denna lägenhet.

Framtidsdröm: Min stora dröm har varit sen jag var liten att föda upp hundar och ha en egen liten kennel, känns nu som om jag är en bit på väg. Skulle också vilja bo i ett hus på landet.

Favoritras förrutom din egen? Jag har inte någon direkt ras som jag skulle vilja ha eller som jag är speciellt förtjust i jag gillar de flesta hundar, men det är klart kommer det en Newfoundland så tittar jag ju lite extra.

Senaste sedda film som du gillade? Den sista filmen jag såg var faktiskt med Sandra på bio, vi var och såg "På smällen" en väldigt rolig och underhållande film som är väl värd att se.

Te eller kaffe? Är ingen kaffedrickare men te kan jag dricka och tycker är ganska gott ibland framför allt svartvinbärs te, men jag dricker det inte speciellt ofta.

Last? Dricker Cocka cola får en fruktansvärd huvudvärk om jag inte får cola.

Berätta en hemlighet! Håller med föregående talare hemligheter håller man för sig själv....

Har väl inget bra foto på mig men här är jag djupt konsentrerad på att ställa Gizmo :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo jag kan är ju hemma hela dagarna, bäst är efter 13.30 för då har jag hämtat Nora. Säg bara en tid så kan ni komma till mej. Kram