lördag 18 augusti 2007

Utställning i Norrköping

I dag så bar det då iväg till Himelstalund och utställning igen, är väl inte speciellt nöjd. Vi fick en 2:a och det är ju sånt som händer och den är jag inte missnöjd med, jag vet ju att sobel går sådär. Men för det första så lägger man ju en hel del pengar på en utställning och kritiken var inte mer än en och en halv rad, plus att det bästa som Gizmo har är att han har så snyggt huvud. Får ofta komentaren att han har väldigt snyggt och bra huvud, vet ni vad denna domaren skriver very untypical head allt annat kan jag ta men detta har jag svårt att smälta eftersom jag vet att så inte är fallet. Men men detta är bara en människas åsikt så det är ju så att det är bara att checka läget och gå vidare till nästa utställning som är i morgon. Tror sen att Gizmo får avstå lite från utställningar och sen kör vi tjejerna nu istället ska bli kul att se hur det går för dem. Gizmos kritik kan ni se på hans sida här

Vi träffade ialla fall en massa trevliga människor, lena ställde sin Zorro och fick ett förstapris och kom på reserv. Och Eva var där och ställde sin Quinnie och fick också ett första pris och ett Hp. Grattis till er bägge.

Eva och hennes Quinnie

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahhahah vilken bild ser ju ut som jag håller på att strypa hundstackarn :)

Anonym sa...

Här var det dåligt uppdaterat ...... ;) Kramen