tisdag 14 augusti 2007

Daisy

I går så packade jag och Sandra och Simon in oss i bilen och åkte till Carina på Upsy daisy´s. Vi hade en mycket trevlig dag med mycket prat och valpkel. Hennes valpar var helt bedårande och jag skulle kunnat plocka hem flera stycken av dem. Hon hjälpte mig också att visa mig hur man skulle trimma bla halsen på Gizmo för den var jag lite osäker på och hur benen skulle vara. Jag håller ju på och trimmar honom själv men eftersom jag är nybörjare så behöver man lite tips och råd ibland, men nu vet jag hur jag ska göra så det blev jättebra. Vi kom inte därifrån förrens kl nästan var halv tolv en mycket trevlig och givande dag så den tackar vi för.

Jag fick ett mail från Daisys matte med igår och hon skickade med lite kort, de var inte precis nytagna men hon ser ut att vara väldigt lik Penny. Försöker att planera in någon dag som passar för att åka och träffa henne hoppas att vi kan få till något snart.



Inga kommentarer: