lördag 3 november 2007

Rosetter

Allhelgona helg... Snart är det jul med. Tiden bara springer iväg, när jag är inne på en del andra hemsidor så kan man läsa att de redan har fått snö. Usch det vill vi inte ha ännu, med cockrar fulla med snö. Det vet ju alla vilket jobb det är och hur man lider med sina stackars älsklingar som verkligen älskar att springa och leka i snön men som blir så begränsade av att hela pälsen blir som massor med snöbollar. Näe tack det kan få vänta ett tag till!!!

Härom dan när jag surfade omkring så hittade jag en sida där de hade satt upp alla sina rosetter på ett kompostgaller, har länge funderat på hur jag skulle kunna hänga upp dem. Om jag skulle vara tvungen att köpa en tavla eller något, men nu såg jag ju hur man kunde göra. Så nu i kväll har jag hängt upp ett kompostgaller på väggen och fixat med alla våra rosetter, titta så fint det blev.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad fint det blev med kompostgallret. Visserligen inte vackert när man ser gallret men snart så är det nog täckt helt. Så fina hundar som du har så.

Anonym sa...

wow snyggt, men om du är sån hejare på hemsidor så kanske du kan hjälpa mej ......