torsdag 1 november 2007

November

Oj oj vad jag har varit dålig på att uppdatera, vet inte vart alla dagar tar vägen. Jag håller ju på att göra en hemsida åt Petra Ladys matte, fast den är klar nu bara lite små justeringar kvar. Men den har tagit många timmar, så när man har varit klar med den är man inte jättesugen på att sätta sig med sin egen tyvärr. På hund fronten har det väl inte hänt så mycket, jag var och köpte varsitt täcke till små tjejerna härom dan, de fryser ju redan om det är lite blött ute. De hade rea på Djurmagasinet så de kostade bara 159kr st. Sen så började ju våran förberedande tävlings lydnad i går, den går jag ju med Gizmo. Han är bara för härlig den hunden, han vill så mycket och blir så ivrig. Så det är bara matte det hänger på nu att få honom att förstå vad jag vill, för han gör allt jag ber om bara han förstår. Lägger in en länk till Gizmos valpar också här kan ni läsa valpdagboken http://valpdagbok.blogspot.com/ Och här kan ni titta på bilder http://valpbilder.blogspot.com/

Inga kommentarer: