torsdag 1 november 2007

Gizmo har blivit utmanad.

Gizmo har blivit utmanad och han kommer också springande för att anta utmaningen.

Varje utmanad hund ska skriva 6 underliga/konstiga fakta om sig själv på sin hemsida och samtidigt ange reglerna för leken.Välj sedan ut 6 nya hundar och gör lista över dem. Skriv en kommentar i de utmanades blogg för att de ska kolla in och läsa på ens egen hemsida för mer info.
Vi har blivit utmanade utav Mia och Thina så vi kör väl allt i ett.

1. Jag är otroligt svartsjuk, så fort matte pratar med någon annan hund så kommer jag springande och tränger mig före.

2. Jag älskar att vara i centrum, matte får gärna borsta, väga och trimma mig bara hon inte gör det på någon annan.

3. Jag älskar att vara till lags, bara jag förstår så gör jag det.

4. Jag älskar mat, slukar min mat i matskålen på inte många sekunder. Och så fort husse öppnar kylskåpet så är jag där.

5. Jag älskar viltspår så fort matte tar fram selen så vet jag vad som är på gång, och blir väldigt uppspelt tills det är min tur att gå.

6. Jag är Bossen här hemma, eller åtminstånde tror jag det. Fast det är det nog ingen annan som håller med för de där valparna de kör över mig totalt.


Gizmo i sin tur utmanar.














Inga kommentarer: