tisdag 27 november 2007

Julkärve

I morse fick jag ett mail av Fatima, hon skickade bilden som de tog när vi vann BIS valp i Nyköping. Som jag har letat på deras sida utan att hitta den, men nu så fick jag ju den ändå så himla kul.

Annar så händer det inte så mycket, känns som om vi går lite på sparlåga. Jobbar mycket och är ute med hundarna det är ungefär allt jag hinner med känns det som. I lördags så var vi och gratulerade min mamma, vi blev bjudna på Tacopaj och toscakaka jättegott som vanligt.Sen i söndags så åkte vi tillbaka för att gå en promenad i skogen, vi gick också på en Julmarknad som de hade i föreningshuset. Där så gick vi en liten tipspromenad som de hade, och igår så ringde de och sa att jag hade vunnit en julkärve. Blev så himla glad för jag brukar aldrig vinna något, även om jag inte har plats för en julkärve så var det kul att vinna i allafall. Mamma och Pappa får ta den och ha vid sitt hus. Skulle ju ta kort på hundarna i deras ny dressar också men det har inte blivit av, men det kommer så småningom.

Petra har tagit nya veckokort på valparna med dem kan ni se HÄR:

Inga kommentarer: