måndag 14 april 2008

Trimdags igen.


Tack för alla gratulationer i går när våra småtjejer fyllde år.

I lördags så hade vi så tråkigt väder här det bara regnade och regnade, så jag satte mig och trimmade Wilma och Fanny. Upptäckte när jag trimmade Wilma att hon har fällt av fanorna på bakbenen nu efter löp, så för henne blir det nog inga utställningar nu förrens det växer ut igen. Penny har inte gjort det ännu så vi håller tummarna för att hon inte gör det, hon har ju bättre päls mer som Gizmo. Fanny däremot har väl bättre päls än nånsin, hon är så fin nu. Jag klippte ju ner henne lite i vintras så det är inte så långt ännu men det som kommer ut nu är jättefins så det var kanske bra. Tog lite stå kort på henne, både när jag ställde upp henne och när hon står själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.