lördag 26 april 2008

Lördag

Lördag morgon, är lite soldis ute fortfarande men ser ut att kunna bli en strålande dag även idag, Vi har haft fint väder här nu över en vecka, så underbart men man börjar ju att undra när det ska ta slut.

I onsdags så åkte vi ut till Stavsjö för att lämna Gizmo hos mina föräldrar, vill inte vänta tills han börjar att reagera på att Fanny löper för då blir det bara jobbigt för honom. Gick bra att lämna honom denna gång han trivs ju så bra där ute och han börjar nog att förstå. Vi passade också på att gå en svänt till våras sandgrop fast det gick knappt att vara där nu för det var vildbin som kom upp ur sanden överallt. Men det dröjer ju innana vi ska dit i dag iallafall för vi kan inte åka dit när Gizmo är hos mina förldrar för de går igenom där om dagarna och då känner han om vi varit där och det blir ju inte bra. Sandra och jag ska åka ut och vara med honom ikväll för mamma och pappa ska på fest och han kan inte vara ensam så länge. Fanny får vara hemma med Tino, men småtjejerna får nog följa med. Var föresten och 1-års vaccinerade dem igår, skönt att ha det gjort för denna gång.
Nu ska jag åka ner till Djurmagasinet som har hundens dag idag, fick en kupong så att man kunde köpa en säck Juniorfoder för halva priset så det ska jag göra.
Har planerat in med Anneli på
Cockerqueen´s Kennel att vi åker dit nästa lördag och stannar en natt för att para Fanny, ska bli jätte kul att få träffa henne igen och få se hennes fina valpar.

Inga kommentarer: