söndag 6 april 2008

Ögoninflammation

Usch vad jag är trött på det här, igår så var jag ute i Stavsjö hos mina föräldrar. Vi hade en jätteskön dag, gick lite över en timme i skogen. Solade på deras altan, pappa hjälpte mig att byta till sommadäck. Jag kände mig som om jag äntligen var riktigt på bättringsvägen efter nästan fyra veckors förkylning och hosta med feber från och till. Sen i går kväll så började det göra ont i ett öga, vid fyra i natt så vaknade jag av att jag inte kunde öppna ögat. När jag gick upp så var hela öga igengrott av var och jättesvullet, jag har åkt på ögoninflammation. Febern är också tillbaka, inte mycket men tillräckligt för att jag ska må piss. Är också mera förkyld igen och sen så ser jag ju ut som om jag fått en smäll eller nått. Har varit borta på apoteket nu och köpt ögonsalva, men den gör ju att allt blir suddigt. Hoppas att det inte går över i bägge ögonen för då vet jag inte hur det ska gå att jobba, ska nämligen jobba två nätter nu också skitbra. Orkar ingenting, ska nog gå och lägga mig ett tag tror jag. Ha en bra vecka alla mina webbkompisar.

Inga kommentarer: