söndag 11 januari 2009

Gizmo haltar

I morse när jag kom hem från jobbet så kom alla hundarna och mötte mig vid dörren som vanligt, då upptäckte jag att Gizmo var regält halt på höger framben. Så halt att han lyfte upp benet när han stog stilla, det konstiga är att han var det inte nar han gick och la sig i går kväll. Tycker att han går lite bättre nu på em när jag vaknade, har försökt att lokalisera vart han har ont men han visar inget så det är svårt. Är väl bara att avakta och se och hoppas att det går över av sig självt snart. Men det blir att ta det lungt med honom nu ett par dar.

Fick ett tråkigt samtal förra veckan från Antons matte, han har en skada i knät som gör att den åker ur led. Detta måste operersa för att bli bra, så i morgon bitti lämnas han hos vetrinären för att åtgärda detta. Stackars lilla gubben, vi tänker på honom och hoppas att allt går bra.


I går så tog Sandra lite foton på hundarna när de satt i hennes knä, tyvärr så vart väl inte bakgrunden den bästa som vanligt när man fotar så tänker man inte på det. Men några kort tyckte jag blev fina ändå så jag vill visa dem här. Huvudbilderna är på Agnes och Wilma och de andra på Wilma och Fanny.







Inga kommentarer: