fredag 27 juni 2008

Tjock mage

Har redan varit ledig en vecka vad fort tiden går, innan man vet ordet av så är det dags att jobba igen. Glömde berätta att vi var bortbjudna i tisdags, vi var bjudna till Lars våran spårkompis. De har ett jättefint sommar hus en bit utanför stan, med en stor inhängnad tomt där hundarna kunde springa omkring och leka. Han bjöd på lunch och fika efteråt, vi satt i deras lusthus och åt och hade en jätte trevlig eftermiddag. Hela spårgänget var bjudna tyvärr så kunde inte Eva komma men Sandra och jag och Angelica med sina två fina labradorer var där. Hundarna sprang omkring och lekte i två och en halv timme, och grävde hål i deras rabbater var väl inte lika roligt men de älskade det:-) Så tack Lars för en jätte trevlig eftermiddag.

Igår kväll så satte jag mig och trimmade hundarna, ja alla utom Penny för klockan var ändå ett när jag slutade så jag orkade inte. Blev bara lite borstning på henne, men hon är inte så dan ännu så hon kan vänta några dar till. Tog Fannys mage också, rakade den helt. Det gjorde jag inte sist från början men då fick jag göra det efter ett tag ändå så nu gjorde jag det från början. Klippte klor också så nu ska hon bara få ett bad till innan det är dags så är hon klar sen bara att vänta. Tog lite magkort idag, med nyrakad mage.

Inga kommentarer: