onsdag 25 juni 2008

Semester

Oj oj vad tiden går fort, snart är vi inne i Juli redan. Både jag och Tino har börjat vår semester, är väl inte världes bästa väder. Men vi ska inte göra något speciellt då Fanny ju ska ha valpar så det gör inte så mycket. I går så fyllde Simon 15 år så min bror och hans barn och mina föräldrar var här. Sen så hade Simon lite kompisar och Sandra med så det var fullt hus. Vi bjöd på Tacos alltid lika uppskattat, trevligt att sitta och prate en stund, Simon var ju inte hemma speciellt länge då han var ute och körde moped hela dagen. Äntligen, han har tjatat en del kan jag säga.

Midsommar firade vi ute hos mina föräldrar, vi tog det lungt och grillade lite och åt jordgubbstårta. Jätte trevligt inga knott heller som annars bruka invadera en där ute så man inte kan va.

Annars händer inte så mycket känns som om man bara väntar nu, på lördag så kommer Petra upp och hälsar på det ser vi verkligen fram emot. Sen ska jag väl trimma lite hundar med, börjar att behövas badade dem härom dan så det är bara att få lite insperation så ska jag göra det. Bilden på framsidan är på Gizmo förra sommaren, har tagit dåligt med kort så hade inget nytt att sätta in efter midsommar kortet.

Inga kommentarer: