söndag 13 januari 2008

9 Månader

I dag så blir Penny och Wilma och deras syskon 9 månader, vad fort tiden har gått. Både Ida och Daisy har redan löpt, Molly vet jag faktiskt inte om hon har det ännu. Men ingen av mina har gjort det ännu, jag hoppas att de lugnar sig ett litet tag till. Vore skönt om de väntade in Fanny fast det är väl bara önsketänkande från min sida.
Idag så har det äntligen varit lite skapligt väder, det är lite kallt så marken var lite hård och solen sken. Var så underbart skönt att få lite sol på sig, vi kom precis in från att varit ute i två timmar så nu sover hundarna skönt. Tänkte att vi skulle ha lite pälsvård sen när de vaknar för de blir lite toviga av sina dressar och sen så behöver det rakas lite öron och halsar med. Har varit ledig nu i fyra dagar så i natt så ska jag jobba igen, så nu är det full rulle igen. Har inga nya kort så jag lägger in ett på när Penny och wilma var 4 månader.

Inga kommentarer: