måndag 13 oktober 2008

På besök hos Marie i Västervik


I fredags så åkte jag och Sandra ner till Marie på kennel Big Green Walley´s, med alla tjejerna. Vi var bjudna på tjej och hund helg, PetraTanja och Cissi var också där med sina hundar. Så allt som allt var det 14 Cockrar 7 cocker valpar på 3 veckor och en bordercollie i huset, och allt har fungerat så himla bra. Alla hundarna har sprungit och lekt, inget gruff på hela helgen. Vi har ätit gudomligt gott, Tack snälla Mari och Peter för att ni är en såna underbart gästvänlig människor Vi har varit ute i skogen med alla hundarna lösa, vilken underbar syn kan jag tala om. Försökte få med alla på kort men det gick inte de sprang åt alla möjliga håll, men några fastnade i alla fall.


På lördags kvällen så var vi ute och åt på Harry´s i Västervik, Sandra och jag kostade på oss Plankstek. Petra och Marie var så snälla så de la ett öppenklass spår till Fanny och sen gick de med henne, då jag hade svårt att lämna de andra hundarna. En underbar helg men mycket prat och trevligt umgänge, har satt in bilder i Pixboxen de kan ni se HÄR.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fin och trevlig blogg du har. jag bloggar också, om mina galna hundar och våra äventyr ute i världen. Blandannat om helgens älgmöte. Kolla gärna in på http://www.acranium.com/blogthedog/
Ha en bra dag. Mvh Sara