söndag 5 oktober 2008

A Höfter

I förra veckan så åkte jag till Katrineholm och ögonlyste plus höftledsröntgade Penny och Wilma. Ögonen får man ju svar på på en gång och de var bägge Ua, men höfterna får man ju vänta på svaret på. Man går ju och väntar och väntar tror jag var inne på skk:s sida femton gånger om dan:-) Så i tisdags så ringer de från skk då hade jag glömt en siffra i referens nummret på ena inbetalningen, vilken tur att de letade upp mig för att ta reda på vart den kom ifrån och till vad annars hade jag ju inte fått svaret ännu. Frågade vetrinären vad han trodde när vi var där uppe och han tyckte det såg bra ut men att det kanske var B höfter på dem bägge. Jag tyckte att det skulle nog inte vara så konstigt då både Fanny och Gizmo har B höfter, vilken lycka det blev när det visade sig att de bägge två har A HÖFTER. Så himla skönt att ha det gjort, mina fina tjejer.

Sen i torsdags så tog jag med mig Penny och Agnes på tåget och åkte ner till Petra i Tyringe, gick så himla bra att ha dem med på tåget fast Agnes är så liten. De sov mest hela tiden både ner och sen hem, många beundrare blev det alla stannade och tittade och beundrade mina fina hundar. Mest Agnes då förstås vem tittar inte på en liten söt valp.

Vi kom ner vid kl halv fyra i torsdags och åkte hem vid halv nio i går, har bara umgåtts och pratat. Varit ute md hundarna, vi träffade Petras mamma med Zita och Chanell (Gizmos dotter) hon är ju halvsyster med Penny med. Det lektes och stojades en del och tyvärr så glömde jag ju kameran hemma så jag har fått låna lite kort av Petra, de har jag lagt i mitt nya album som jag gjort det kan ni se HÄR. Har fungerat jättebra med hundarna och vi har ätit gott och bara haft det skönt, nu väntar vi på fredag då Petra kommer hit så ska vi sen fortsätta ner till Marie på kennel Big Green Walley´s för en hund och tjej helg det ser vi verkligen fram emot.

Inga kommentarer: