tisdag 2 februari 2010

Gizmo 4 år

Gizmo fyllde ju 4 år i dec så jag tänkte jag skulle ta lite kort på honom som han ser ut nu. Igår så var vi ute max 10 min sen kunde inte hundarna gå på grund av kramsnö. Blev att åka hem och duscha alla 6 så då passade vi på att schampoonera dem samtidigt för det behövdes. Sen provade jag min nya hundfön och hållare till som jag köpt, så himla smidigt det var och fönen var suverän en Jaguar från Haromi. När alla var fönade så trimmade vi Gizmo som nu äntligen har kommit hem efter en väldigt lång vistelse hos mina föräldrar då Penny löpt så konstigt och länge denna gång. Vi kör ju honom med maskin på ryggen nuför tiden då han inte ställs ut något mer, det gör ju att han ser lite randig ut såhär precis i börjag med vill sätta ut korten ändå på min snygga kille.






Inga kommentarer: