måndag 11 december 2006

Kurser

Då har det äntligen blivit av, jag har anmält oss till både viltspårskurs och apporteringskurs i vår. Detta ska jag gå med Gizmo tror jag och sen ska jag gå vardagslydnad med Fanny men den kursen börjar inte förens i april, men vi får se om Cockerklubben anordnar nått också då kanske vi hakar på där med. Tycker det är så himla kul att göra nått med hundarna, tyvärr så blir det svårt att gå samtidigt med hundarna på viltspårskursen. Så vi får väl gå med Fanny senare kanske, men det är tråkigt att man inte kan ha med bägge.
I dag så har min kreativa lilla Loppa bitit av sitt koppel, var så dum att jag la in kopplen i bilen för vi skulle bara åka i ett par minuter. Men snabb som hon är han hon bita av det precis vid haken. Lite tråkigt då kopplen inte är köpta här utan på en utställning och det är svårt att få tag i ett likadant. Men vi får se om det kanske går att trä om.

Inga kommentarer: