tisdag 18 november 2008

Hugo & Aina

Gud vad jag saknar min kamera, blir så otroligt tomt här när man inte har några kort att sätta in. Så jag sätter in något gammalt i stället, bättre än inget.
Har haft problem med min dator ett tag, på nått sätt så hade jag lyckats få in en trojansk häst som hette Vundo. Den skickade ut länkar till alla som var inne på msn samtidigt som mig, och om man öppnade den länken så fick den datorn också denna trojanska häst. Höll på i tre dar utan att få bort den, den yttrade sig så att det poppade upp popupp fönster hela tiden. Tror det var min son som öppnat någon länk han fått av en kompis, så lätt hänt när den kommer från nån man känner. Tips, öppna aldrig länkar som ni inte vet vad det är även om det kommer från nån ni känner. Fick till slut formatera om hela datorn då det inte gick att få bort, eller jag inte kunde få bort den. Men läste om det på internet och den var väldigt svår att få bort, och det märkte jag.

Nu till lite roligheter, Marie som äger Hugo och Aina två av Gizmos barn. Hon har optigentestat dem, och båda två var Normal/Clear. Detta innebär att varken Lady eller Gizmo kan vara sämre än Carrier, kanske är de Normla/Clear till och med. Då både Aina och Hugo var det, så himla skoj. Grattis säger vi till Marie på kennel Big Green Walley.
Annars så händer det inte mycket här, är ju lungt på utställningsfronten nu på ett tag. Så dagarn går sin gilla gång, ska se om vi kan fota Agnes med gamla kameran nån dag. Hon vägde 9,2 kg i går, börjar bli riktigt stor nu.

Inga kommentarer: