måndag 15 september 2008

The Callange !!!

Sex udda eller märkliga saker om mig själv (Utmanad av Eva)

Hatar spindlar och små kryp som flyger runt huvudet på mig.
Tycker alltid att jag har gått om tid på mig men kommer sen i väg fem min för sent i alla fall.
Älskar att trimma och pyssla med mina hundar, kan verkligen längta ibland.
Tycker mycket om att vara ensam och bara läsa en bok eller kolla på en film.

Hatar att städa, speciellt när familjen bara lägger massa saker omkring sig hela tiden.
Tycker det är dö tråkigt att handla, så kan jag få min sambo till det så gör jag helst det.

De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Jag utmanar: Petra och Maria

Inga kommentarer: